neděle 5. června 2016

Víkend s dětmi


jsem už avizovala.

 

Jako první dorazila Ivanka s Tomášem.

 

A s nimi jsme také v sobotu po obědě stihli minivýlet do Českého Středohoří.

 

K Braňanům na vrch Kaňkov.
A už si začínám zvykat, že mě tam bude čekat krásný výhled do okolní krajiny.


 

I když tady na nás cestou čekalo ještě několik překvápek.
Několik staveb z kamení.

 


Nevím, jestli se jim nějak říká, ale občas je na cestách potkávám.
Na samém vrcholu upravená plocha s ohništěm,

 

lebkou

 

a čutorou.


A krátký a úzký pás, ze kterého je možné se rozhlédnout po kraji.


Na cestu jsme se vybavili i košíky.


Prý, kdyby byly houby
Nevím jak jiní, ale mi našli..."houby".
Ale taky krásně nakvetlé trnkové růže,
 

 pomalu zrající třešně


a na úpatí tato kvítka,


která tvoří celé trsy mezi skalami

 

Aspoň jsme měli v čem nést pití a mikiny....:-)
Po návratu už jen rychlé dokončovačky.
A dorazil i zbytek rodiny.

 

A vypadá, že máme adepta na permanentně posledního.
Jana s Petrem zatím věčně nestíhají.
Oběma oslavenkyním jsme hezky pogratulovali, dary předali.
I dort byl.

 

A pak jsme se věnovali dobrotám, povídání a

 

malé Kačce.

 

Už se umí zabavit i sama.

 
A já byla spokojená.
To je mé největší přání.


Mít celou rodinu pohromadě.

Vaše Ilona






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona