neděle 26. června 2016

Na skok do Prahy.

Ráno na nás vykouklo po noční bouřce zase sluníčko.
K tomu se hodí čistě letní snídaně: 

 

jahody, meloun, jahodové smoothie, bezinková limonáda.
Pak trochu práce, trochu odpočinku, připravit pitný režim na cestu


a po obědě už na cestě směr Praha.

Tam čekaly Ivanka, švagrová Olga, která jednou za rok přijede na čas z Finska a milevská babička.
Holky dorazily dřív, tak na mě musely počkat.
Ale doufám, že tu chvilku, kterou jsme spolu pobyly, si užily stejně jako já.
Mám ten ženský svět ráda.
A k tomu trochu pouličního umění,

 

trochu historie,


samozřejmě Karlův most a

 

posezení v klidné, malostranské hospůdce......


..... na popovídání.


Moc jsem si ten dnešek užila.
Děkuju, ženský moje.

Ale teď si to načas takové výlety raději odepřu.
Zvládnout během mých vycházek cestu tam a zpět, k tomu ještě něco v místě, se sice dá, ale je to fakt honička.



Milá Praho, děkuji ti za hezké odpoledne.
Ale zatím naposledy.



Doufám, že jste i Vy měli takovou (nebo podobně) hezkou neděli.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona