úterý 21. června 2016

Spánek stále

trucuje.
Tak jsem tomu podřídila program dne.
Pracovat začínám ve čtyři.
Ne že by výsledky byly násobně větší:-)
Pustila jsem se totiž do projektu sew-along-aneb-sijte-s-nami  na webu steh za stehem.
Měly by z toho vzniknout nové šaty.
Ale jak to dopadne, je zatím ve hvězdách.
Protože je přede mnou mnoho otazníků:
Látky už naštěstí vybrané mám.

 

I když jsem vedla boj při výběru podšívky. 


A nevím, jestli mám šaty podrážet celé, nebo jenom živůtek.
Poprvé v životě šiju zkušební střih. 


A zasekla jsem se u prsních záševků.
A šířky.

to červené je nová šířka
 
Taky délky.
 
Takže původní střih je ÚPLNĚ jiný, než to, co mi vylezlo po všech úpravách.  

 

Povolovala jsem, zužovala, posouvala....
....a nakonec se mi to (snad) povedlo:-))

tady už je snad správný


Vlastně poprvé v životě věnuju přípravě šití tolik času a pozornosti. 

U sukně budu muset také změnit velikosti jednotlivých dílů, protože chci, aby navazovaly na jednotlivé švy živůtku.
A taky nevím, jestli rukávy mám udělat krátké, tříčtvrteční, nebo něco mezi tím....

A tak nějak doufám, že ta poctivá a dlouhá příprava se mi vrátí v podobě krásných šatů.
Ale jsem vyklepaná, jak kdybych měla skládat státnice.
No, tak moc asi  ne. 
Ale k maturitě by se to už přirovnat dalo.

Tak mi držte palce!
A mějte krásný den.
Vaše Ilona

P.S.  Dorazily mi nové boty.


Jsou nádherné.

 

Skvěle mi ladí ke všem bundám.
A nejlepší na nich je to, že se dají vzadu sešlápnout a nosit jako nazouváky:-))

 

P.P.S. V botníku mi začínají nebezpečně převládat sportovní boty nad lodičkami.
Litvínov (nebo můj muž) mají nade mnou nějakou zvláštní moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona