pátek 3. června 2016

Čas hojnosti

nastává.

 

Dozrávají jahody a to je pro mě začátek léta.
Na zahradě si na ně ještě chvilku musím počkat.

 

Ale už teď vím, že je začátek dostatku všeho, co mám ráda.

Jahody a borůvky.
Třešně a meruňky.
Broskve a melouny.
Rajčata a papriky.
A mnoho dalšího.

Máme poblíž jahodovou plantáž.
Ta mě zatím zachraňuje.
Původně jsem měla v plánu si je sama nasbírat.
Ale u nás prší.
A tak místo sběru nákup.
Sběr si užiju příště:-)



A díky ušetřené práci jsem stihla i naše tradiční páteční rande se svým mužem.
A pak už vypuklo lehké šílenství.
Čeká nás totiž víkend s dětmi a ty se začínají sjíždět.
Jako první dorazila Ivanka s Tomášem.
Krásný začátek.
Na přivítanou míša řezy ( recept dodám později).

 
Společná procházka.
A hádejte, co máme dnes k večeři!

 

Od zítřka nás už bude všude plno a čas nám bude utíkat jako splašený.
Mám to ráda, ale je to záhul.

Mějte také krásný páteční večer.
Třeba se svými nejmilejšími.
Tak jako já. 



Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona