středa 8. června 2016

Jahody se

macerují:-))
A k obědu byly jahodové knedlíky.

 

Ale dneska jsem se věnovala hlavně šití.
U něj mám největší problém s tím, že výrobek dokončím, odevzdám a pak si uvědomím, že jsem si ho zapomněla nafotit.
A následně volám, prosím, žadoním, aby mi poslali aspoň nějakou fotku.
Už tolikrát se mi to stalo a stále jsem se nepoučila......
Dnes jsem dokončovala sukni pro kamarádku.
Šestidílnou se sedlem. 

 

Mám ten střih ráda.
Vytvoří ženskou siluetu, aniž by přidávala kila navíc.
A ta dnešní se mi líbí tak, že jsem se rozhodla podobnou ušít i pro sebe.
I když na té fotce vypadá trochu našišato:-/

A taky jsem došívala dárek k narozeninám pro jednu dvouletou slečnu.

 

Kalhotky.

 

A šatičky.

 

Úplně jsem zapomněla, že jsou děti TAK maličké:-)
Mladé dámě přeju hodně štěstí a lásky.
A ať se jí dobře nosí:-))

A vy mějte krásný večer.
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Parádní !! Ty tepláčky si šila podle poslední dětské Burdy ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, ten střih jsem si vymyslela, půjčovala si ho ode mne Eva
      ten z burdy mi přijde nedotažený

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona