čtvrtek 9. června 2016

RECEPT / Koncentrované léto

dokončeno.
Cítíte tu vůni?
Chuť? 
Je dokonalá.
Plná jahod a máty.


Mám volný den.
Dneska ráno jsem poslala oba stroje do servisu.
Už to, chudáci, potřebovaly.
Dávám jim docela do těla.
Ale zažívám také zvláštní pocit - celý den nic neušít...

Na druhou stranu si to docela užívám.
Přečetla jsem několik kapitol.
Pár časopisů.
Vyčistila záhonek po ředkvičkách.
K obědu jsem si opět dala jahodové knedlíky.
A dokončila jsem jahodový likér.

 

Naložené jahody jsem scedila do lahví.

 

Zbytek jahod zamrazím.

 

A mám připravený základ na daiquiri:-)
Zmrazené jahody vhodím do mixéru, přidám pár kostek ledu, trochu citrónové šťávy.
Rozmixuju.
Podle potřeby dosladím.
Ozdobím jahodou a (mám-li) nastrouhanou citrónovou kůrou.
Naleju do širší vychlazené sklenice.
Podávám.
A to se v parném létě přece počítá, že........

Mějte krásný den.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona