pátek 17. června 2016

Původně jsem si myslela,

že zařadím druhou část jahodového menu.
Ale pátek mi to překazil.
Byl, ne, JE to divný den. 

Dopoledne jsem se nemohla tak dlouho zahřát, až jsem nakonec zatopila v kamnech.
A zahřála se teprve při - světe, div se - vaření jahodových knedlíků:-))

 

V jednom z vajíček byly dva žloutky.... 


Odpoledne se trochu vyčasilo a čekalo mě poslední patchworkové setkání před prázdninami.
Úplně mě to rozesmutnilo.

Jak teď nechodím do práce, čas pro mě plyne jinou rychlostí.
Ani na prázdniny se (skoro) netěším.
Prožívám jakési bezčasí.
A občasný střet s realitou je surreálný.
Zdánlivě vnímám běh času, ale ve skutečnosti stojím na místě.
Jen svět kolem kmitá.
Nevím, jestli to někomu dává smysl.
Mně moc ne.
Ale je to tak.

Návrat k realitě pro mě nastal až v podvečer.
Vlasta mě přijel vyzvednout a s sebou vezl holiny a koše.
A hurá do lesa!!
Na houby!!!
A rostou!!!!

 

Takže bude smaženice.....


Mějte krásný večer.

Tady se vyčasilo......
Jen nevím, jestli i v mé hlavě.....

Vaše Ilona








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona