neděle 19. června 2016

Víkend blbec

Někdo má den blbec, já si vybrala rovnou celý víkend.
Z pátku na sobotu jsem nemohla usnout.
Zkoušela jsem všechny osvědčené tipy.
Knížku.
Sukodu.
Horkou čokoládu.
Po dvou hodinách jsem to vzdala a šla....
.....sbírat slimáky na zahradu!
V bílém županu, s čelovkou.
Ještě štěstí, že bydlíme stranou.....
Musela jsem vypadat, no, prapodivně.
Slimáků jsem posbírala hromadu - hnědé, černé, strakaté.
Prolila je vroucí vodou.
A konečně se mi povedlo usnout.
Na chvilku.
Nedostatek spánku mě vytrestal hned ráno.
Znáte to, když si chcete nandat krém a on se nechce z tuby uvolnit?
Tak trochu víc zaberete a...
...mám ho na čistém triku.
Převléknout a  znovu.
Triko opět zapatlané.
 Převlékala jsem se třikrát!!!
Zbytek soboty propršel a já se ploužila po domě jak omámená.
A doufala, že neděle to spraví.

Ráno Vlasta vyjel na kolo - generálka na Alpy.
Já si uvařila kávu, sedla na terasu a doufala v klidné dopoledne.
Zvoní telefon.
Vlasta.
"Potřebuju pomoc."
"Co se stalo?"
"Prorazil jsem duši..."

Výsledek obrázku pro rozbité kolo

Ach jo, klidné dopoledne vzalo za své.
Sraz - viadukt u nadjezdu.
Špatně odbočím, najdu jiný viadukt...
...a je to zápletka na hodinku.
A cestou zpátky divný zvuk na pravoboku.
Po dojezdu najdeme uvolněnou hadičku pod zadním kolem.

 Výsledek obrázku pro rozbité auto

Prostě, když se daří, tak se daří.
Ještě štěstí, že se víkend chýlí k závěru.
Snad začátek nového týdne bude klidnější.....

Mějte klidnější večer.
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Já jsem měla o tomto víkendu jiné představy.Bylo v plánu několik akcí,nemohla jsem si vybrat,jestli pojedu v pátek na víkendový třídní sraz pod Kozákov nebo pojedu v sobotu do Kadaně nebo pojedu v sobotu odpoledne do Teplic na pletací mejdan na veřejnosti nebo půjdu na brigádu nebo něco udělám na zahrádce....Milan si vzal auto do Čáslavi na Banjo Jamboree,tak mi odpadly výlety a kvůli počasí jsem vzdala zahrádku i brigádu...V sobotu jsem několikrát pověsila a zase sundala prádlo,nakonec jsem to nechala viset zmoklé do neděle :-)))) Jediné,co se mi povedlo,že jsem uklidila špajz a lednici (potřebovala jsem uložit jahodové džemy ) ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý.
      Jsi lepší jak já - marmeládu nemám ani jednu.
      Ale zase jsme si užili jahod napřímo....
      a na marmelády se chystám příští týden.
      I když mám problém udržet myšlenku, takže kdoví, jak to dopadne.Teď už dva dny vzpomínám, jakou akci bych měla mít v neděli.
      Dneska mi to Iva připomněla - mám se sejít s tchýní:-))
      Tak asi tak to u nás momentálně vypadá.....
      pa
      Ilona

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona