sobota 11. června 2016

Nějak jsem si toho nabrala

víc, než na kolik mám sil.
V pátek jsem se rozhodla, že vyzkouším netradiční jahodové menu.
Pozvala jsem pár známých.

 

Recepty už jsem měla vybrané a doufala jsem, že mi příprava nezabere než pár hodin.
CHYBA.
Velká chyba.
Strávila jsem v kuchyni víceméně celý den.
Sedm chodů je holt sedm chodů.
Ale stálo to za to.
Recepty chutnaly - aspoň doufám.
U mě to vyhrálo asi jahodové carpaccio.
Lahůdka.
Také společnost se sešla příjemná:-))

 

Jak se říká v té pohádce: "žili, byli, hodovali...."

 

Jen fotit jsem nestíhala.
Dneska jsme už jen dojídali zbytečky.


A čekal nás cyklovýlet.

 
 
 

Cestou jsme chtěli jsme najít marínu Moře klidu - tady víc
Marně.
Náš vedoucí cestu nenašel. 

Tady někde to musí být.......Nebylo,,,,
Zato jsme navštívili několik restauračních zařízení, 

 

ujeli pár kilometrů,
absolvovali několik karambolů a

 
Když se muži pustí do práce....

  skončili na jazzovém festivalu.

 
 

 a na závěr.....

Ženská část výpravy....
.....ta hezčí....

A na zítra už mám nachystanou hromádku svých výrobků.

 

Protože na zámku se koná Rozmarné patchworkové léto.
Tak aby lidi viděli..... (co všechno umíme).

Mějte se krásně.

Já jsem umordovaná.
Vaše Ilona
í

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona