úterý 5. dubna 2016

Deka IV.

Hotovo.
Můžu jásat.
 
 

Dokončená.
Došitá.

 

Vypraná.

 

 To bílé jsou polštáře, které čekají na svůj potah.

 

Deka už je na místě.
Novém.

 

Máme totiž konečně rozkládací gauč v hostinském pokoji.

 

Doposud tu bylo pouze lůžko.
A naši mladí už prohlásili, že ve dvou se na  něm nevyspí.
Ani se jim nedivím.
Jen přesvědčit i mého muže chvilku trvalo.
Ale pak to šlo ráz na ráz.
A je to.
 
Nový gauč.


Nová deka.


Další krok k vybavení  pracovny:-)

Přeji krásný den.
Má být krásně.

Vaše Ilona


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. děkuju.
      I když po návštěvě Prahy vím, že toho mám před sebou ještě pořádný kus cesty.
      Ale je moje a líbí se mi....

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona