středa 13. dubna 2016

Mám kamarádku

Janu.

 

Už moře let.
Pracovaly jsme spolu. 
Tak jsme se seznámily.
Obě matky malých dětí.
Obě vdovy.

Za ta léta jsme obě ušly velký kus cesty. 
Jsme každá úplně jiná.
A dnes nás dělí i kilometry.
Ale kamarádství zůstává.
Je to ten nejpohodovější člověk, jakého znám.
Sluníčko, které vám prozáří i ten nejpochmurnější den.
Nevím, jak to dělá, že ji to optimistické naladění vydrží. 
Navzdory osudu.
Navzdory zdraví.

 

Ta kabelka je malým poděkováním za to, že jsem měla čest ji poznat a stát se její kamarádkou.

 

Miluje černou barvu. A trochu bílou.


A já bych ji nejraději zahalila do barev.

 

Tak jsem se pokusila ty barvy tam aspoň trochu propašovat.
Mám ji ráda.
Myslím Janu:-)
I když ta kabelka se mi taky líbí:-))

A jak jste na tom s přátelstvím Vy?
Vaše Ilona

3 komentáře:

  1. Na opačném konci republiky mám svoje druhé já,část mě samé. Občas se titulujeme: částečko. Seznámil nás asi před 15lety náš společný přítel, který si tipnul, že bychom si mohly rozumět. Obě matky početných rodin s dětmi téměř stejného věku. Od té doby se navštěvujeme několikrát do roka a každou chvíli píšeme maily. Máme spoustu společných zážitků, jedna druhou podporujeme v těžkých chvílích. Jsem ráda, že ji mám- a Saška to určitě cítí stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju.
      Je vidět, že rozumíš tomu, jak důležitým člověkem pro mne je.
      A nevadí ani ty kilometry.
      Je fajn mít někoho takhle blízkého:-))

      Vymazat
    2. ahoj, líbí se mi tvůj příspěvke

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona