čtvrtek 21. dubna 2016

Dostalo se mi té

cti, že jsem mohla hlídat Kačenku.

 

Poprvé sama.
Trochu jsem se bála, jak to zvládneme.
Přece jenom na sebe nejsme moc zvyklé.

Ale ona je prostě skvělá.
Adaptabilní, přizpůsobivá, pohodová.

Našly jsme si několik her, které ji bavily.
A já je zvládla:-))

Baví ji technika.
Ale zatím je spíš destruktivní, než konstruktivní typ.
Baví ji také vše, kde může mačkat, přepínat, vypínat.
Taky fotky.
Hlavně ty, kde najde někoho ze svých blízkých.
A baví ji taky starý šicí stroj.
Ještě si nedělám ambice.
Ale co kdyby......



A dnes ráno jsem využila krásného slunečného počasí a udělala si snídaní na terase.

 

Letos poprvé.
Společnost mi dokonce dělal i Mikeš.


Někdy ke štěstí stačí opravdu málo:-)

Přeji vám krásný den
Vaše Ilona


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona