pátek 1. dubna 2016

Trocha kultury

při pátečním ránu.

 

Mám doma herečku.

No, doma.
Vlastně v Děčíně. Protože už spolu nebydlíme:-(
I když v našem případě jsem z hnízda vylétla já.
Ale je to stejně smutné, jako když hnízdo opouštějí děti.

A ani s tou herečkou to není úplně přesné.
Dostala se k tomu jako slepý k houslím.
"Ivo, že nemáš co dělat?"
"Proč?"
"Pojď se mnou."
"A kam?"
"Na zkoušku."
"A co tam budu dělat já?"
"Budeš nám nahazovat." 
"Budeš pomáhat s kostýmy."
"Budeš pomáhat s rekvizitami."
"A nechceš si zahrát?"
"No, to rozhodně nechci!"
"Tak to aspoň zkus."
"Ne!"
"Tak aspoň odříkej tohle."

 A bylo.
A rovnou jedna z hlavních rolí.
Pro mne překvapení. Veliké.
To moje miminko, které mi přišlo, že se bojí na veřejnosti jen promluvit, stojí před hlediště a HRAJE.


A já vás zvu, že nejen ji můžete vidět i v Litvínově.
A pobavit se.
Aspoň já se bavila celou hru.
A můžete mi to věřit, protože já jsem matka kritická a náročná.

A pokud by vám toto všechno nestačilo, ještě dodám, že vše, co se za vstupenky vybere, bude použito na zvelebení prostoru před Citadelou pro děti.

A to už je dost důvodů vyrazit za kulturou, ne?!


Tak pokud jsem vás nalákala, ráda se s Vámi potkám.
P.S. - jedna perlička. 
Už třikrát přeobsazovali další z hlavních  roli, protože její představitelka vždy otěhotněla.
Život občas tropí hlouposti:-)

2 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona