sobota 30. dubna 2016

Líný týden

Mám doma maroda.
Nějaká viróza.
Je to vážné.
I k lékaři zašel.
Většinu dne prospí.
Potřebuje postel a blízkou koupelnu.
Jen pije matonku a čaj.
Tak nevařím.
Pro  mě mě to neba.
Jsem na smoothie, kterému jsme dřív říkali ovocný koktejl.
Dostala jsem kefírová zrna, a tak si každý den vyrábím kefír, který k němu přimíchávám.
No, vyrábím.
Ráno přecedím, zaliju dalším mlékem, a to je celá práce. 
Abyste si nemysleli:-))

Padla na mě totiž nějaká lenost.
Nic se mi nechce.
A ani nedaří.
Při šití víc párám, než ušiju:-(
Venku celý týden hnusně.
Dokonce jsem musela znovu vytáhnout zimní kabáty a kozačky.


I když včerejšek nám to aspoň u nás vynahradil. 
Přes poledne sluníčko na chvilku vytáhlo ven i Vlastu.
Zachumlán do deky pobyl venku pár minut.
Ale v posteli mu je pořád ještě líp.
A mě, asi aby mi to nebylo líto, rozbolelo koleno.
I Mikeš stále trochu pajdá.
Prostě jsme rodina lazarů:-))

 

Mějte krásný víkend.
Za okny už se směje sluníčko, tak to snad vydrží.

Vaše Ilona

P.S. Karta dostávkovala, odešla úplně :-(

4 komentáře:

  1. Brzy se uzdravte,někdy to prostě chce zvolnit ,pozdravuj Vlastu i kocoura :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, máš pravdu, zvolnit by to chtělo.
      VLastu i kocoura jsem pozdravovala:-))

      Vymazat
  2. Zdravím marody! Brzy se uzdravte,ať můžeme opět ke zvonku....na jedno či dvě...;-))))Lucka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zdravíme. Nemoci ustupují a U Zvonku už mají nvá venkovní posezení:-))

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona