neděle 1. května 2016

Jsem bez

foťáku.

 

Stal se z toho program na celý víkend.
Dojela jsem koupit novou kartu.
Zbytečně. 
Staroušek na nové karty prostě nemá:-(
Tak rozhodit sítě, kdo může foťák půjčit.
Hurá, mladí jeden přebytečný mají.
Přivezu domů a karta opět nepracuje.
To už musí být karmou.
Nebo mnou:-)
Nakonec se mi povedlo kartu rozchodit, ale nenačítá se v PC.
To vyřeším v pondělí - vezmu oba (foťák i PC) a vyzkouším novou přímo na místě.
Jeden úkol splněn:-) 


A mezitím vybírám nový.
Fakt poctivě.
MÁM VYBRÁNO.
Dávám ke schválení manželovi.
Ten se netváří.
Jestli by to nechtělo něco jiného....... 

Že já se nechám tak snadno rozhodit!!

Tak nový výběr - tentokrát širší, aby bylo z čeho vybírat a došli jsme k nějaké shodě.
Znovu rozhodit sítě.
Tentokrát ke konzultaci, na co se opravdu zaměřit. 
A na konci víkendu jsem se při přesnější specifikaci požadavků dostala ke SVÉMU PRVNÍMU, PŮVODNÍMU tipu.

 

Některé víkendy jsou fakt výživný......
Ale stihli jsme i políbení ( a ne jedno) pod rozkvetlou jabloní.
A koncert Supergroup.cz - Střihavka, Pavlíček, Hrubý a spol. 
Kvalitní zakončení náročného víkendu.

 

Přeju klidný zbytek neděle a pohodové vykročení do nového týdne.

Vaše Ilona




1 komentář:

  1. Byl to hezký víkend. I když poznamenaný chorobou, ale také sobotní procházkou po rozkvetlé Osadě, silnou kávou, hlídacím kačerem, příjemným posezením v kavárně a zakončený fantastickým koncertem. A líbání pod rozkvetlým stromem přece není nikdy dost......
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona