sobota 21. května 2016

Dala jsem si

takové informační volno.


Celý týden byl napěchovaný až běda.
A už ve čtvrtek jsem to na sobě cítila.
V pátek to vygradovalo - nervózní, přecitlivělá k nevydržení, sebestředně lítostivá.
Nemohla jsem vydržet sama se sebou.
Co teprve ti ostatní.
Nejvíc to z první ruky odnesl manžel.
Jak jinak......:-(

Tak jsem si dnes dala volno.
Žádné musím, potřebuju.
Jenom být.

Ráno jsem posnídali s kamarády z Moravy - posedět, pojíst, popovídat, zasmát se.
Prní letošní snídaně na terase:-)
Nechat si pochválit zahradu.
Od architekta!
Blaho!!

Pak přijeli mladí.
Všichni tři.
Vlastně čtyři - i s tatínkem.
Kdo je to můj? Tchán mého nevlastního syna. Netušíte? 
Ale je to moje rodina.

Bylo mi hezky.
Všichni na jedné kupě, rozlezlí po domě.
Kačenka si mě okupovala.
To blaho, když se vám hlavičkou zavrtá do ramene.
Majetnicky požaduje vaši ruku k procházce.
Rozesmátá se vrhne do náruče.
Zkontrolovat dřevo, pobíhat bosky po trávníku, vyhřívat se na terase.
Podívat se, co dělá táta i dědové.

Nevadí, že prádlo není sebrané.
Myčka  nevyklizená.
Podlaha nevytřená.

Svítí sluníčko, po zahradě se promenádují kosi, v korunách je slyšet drozd. 
Za rohem chlapi spravují vrata.
My ženský si lebedíme. 



K obědu rychlý salát.


A polední klid.


Lehnout si, a tak jako obláčky plynou na obloze, proplouvají hlavou jednotlivé myšlenky.
Dovnitř - ven.
Zachytí se jen střípky.
Asi jsem to potřebovala.
Čistá, volná hlava.
Moc to neumím.
Trénovat budu i zítra!
Volno si nařídím i na neděli:-)

A jak odpočíváte vy?
Umíte? Neumíte?
Aktivně?Pasivně?

Ať tak, či onak, přeji krásnou sobotu.
Já vypínám počítač:-))

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona