středa 25. května 2016

Dnešní dopoledne

v čekárně.

 

Čtyři v jednom.
Preventivka.
Mamograf.
Rozmyslet si náměty na blog:-)
Přečíst kus knížky.

Momentálně si pročítám fejetony Aňy G. P.S.
Trochu jsem se toho bála.
To víte, předsudky.
Hééérečka - co to asi bude:-(
Ale pro mne milé překvapení.
Má bohatou slovní zásobu.
Nečekaná a zajímavá spojení - slovní i myšlenkové.
Hodně se věnuje (pochopitelně) mateřství.
  
A přivedla mě k tomu, že jsem začala přemýšlet, jestli si vlastně ty ÚPLNÉ začátky MÉHO mateřství pamatuju.

 

A ono to tam je.

 

Sice hodně zasuté.
Trochu jsem musela oprášit ten usazený prach kolem.
Ale je!!

 

Všechna ta nekonečná láska, kterou jsem cítila.

 

Ten pocit výjimečnosti.
Dokonalost života.


A taky postupné proměňování našeho vztahu.
Až do dnešní podoby.

 

Nedávno mi moje miminko nezavolalo jako první, když řešila svůj první velký pracovní problém.


A já uslyšela tenounký zvuk.
Takové tichounké křupnutí.
Pupeční šňůra je definitivně rozdělená.

 

Trochu smutek.
A hodně radosti.
Z její dospělosti.
Ze samostatnosti.
A trochu obavy.
I z toho, jaký ten náš vztah bude dál.

Smutek a radost - nějak v životě patří hned vedle sebe, nemyslíte?!

A jak jste na tom s dětmi vy?
Stane se ten vztah jiným?
Přinese nám rodičům novou( mám na mysli dobrou) hodnotu?
Nebo se ocitneme na druhé koleji?
A máte pro mě nějakou radu?

P.S. Dnes jsme spolu posnídaly:-)
P.P.S. A odpoledne zašly na oběd:-))
Tak snad dobrý???

Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. Krásné vzpomínání. Ano, vztahy se změní a my jsme s dětmi přátelé, ale tak to má být. A nic moc neřešit a rady udílím, jen v případě, že jsem požádána a někdy ani radu sama nemám. Jsme partneři a řídím se heslem žij a nech žít. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a doufám, že se mi povede stát se také přítelkyní, která radí, je-li žádána. A pravdou je, že radu mnohdy nemám ani sama pro sebe, jak bych mohla radit druhým:-)
      Heslo krásné.
      Krásný den( i když u nás trochu pošmourný)
      Ilona

      Vymazat
  2. Myslím, že v tvém případě se o budoucnost vztahu vůbec nemusíš bát. Jen asi bude vyrovnanější a více partnerský (či spíše kamarádský), ale pořád intenzivní, protože maminka je maminka. To se nedá ničím nahradit. Tak si užívej každou chvilku, kterou spolu prožijete. Určitě i pro ní je to klenot, který se blyští tím více, oč je vzácnější.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona