úterý 24. května 2016

Tak nám

konečně zapršelo.


Za déšť jsem se už dost modlila, protože letos je to se závlahou docela bída.
A když včera navečer začalo kapat, skákala jsem radostí.
Když jsem ale pak viděla, co přeháňky natropily jinde....
Nějak s námi to počasí cvičí.
Nebo spíš bude platit - jak se do lesa volá,........?

U nás zůstalo jen deště.
Naštěstí.
Protože ráno bylo na zahradě parádně.

Voda smyla prach a pyl.
A zahrada se hezky vybarvila.
Nebo to je rozkvetlým rododendronem?

 

Či irisy?

 
A přidala se i plejáda orlíčků.  
Ty jejich bohaté květy mě fakt baví.
A to jsem se jich chtěla zbavit jako plevele!
Občas jsem pěkně praštěná!!

 

Taky jsem dopoledne vyžehlila a úhledně složila deky.

 

Už opravdu dokončené.

 
 
Obě dvě.
A na zádíčka jsem použila stejnou látku, aby bylo vidět, že patří k sobě:-)
I když každá poputuje jinam.

 

Protože je to dárek pro dvě kamarádky, které se staly babičkami ve stejné době.

 

Tak mě ta objednávka dojala, že k ní jako dárek vyrobila navíc muchláček - usínáček.

 

Tentokrát s plastovým kroužkem ke kousání, zavěšení nebo rozvoji jemné motoriky.

 

Odpoledne vše předáno.
Ten okamžik miluju.
A taky se ho trochu bojím.
Čím  je objednávka obecnější, tím víc jsem napnutá jak kšandy, jestli se zákazníkovi trefím do vkusu. 
Bude se líbit?
Splnila jsem představu?
Tentokrát to dopadlo dobře.
Uffff.
A těším se, že brzy doputují k hrdým babičkám.
A následně i miminkům.
Příjemný pocit vymyslet a vytvořit věc, kterou druzí ocení. 
Moc si to užívám.

Přeji Vám krásný večer.
A ať taky aspoň někdy zažíváte takové pocity.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona