úterý 3. května 2016

Došlo na nejhorší


Pustila jsem se do žehlení.
Nevím, ale tahle činnost mě krutě nebaví.
Snažím se ji redukovat koupí věcí, které se žehlit nemusí.
Ale i tak se mi postupně kupí žehleníchtivé oblečky.


Původně jsem chtěla žehlit na Prvního máje.
Ale to si můj muž klepal na čelo tak dlouho, až mé odhodlání úspěšně nahlodal.
Ale protože můj močový měchýř mi momentálně nedovoluje žádné velké vzdalování, došlo na nejhorší nyní.
A musím opět zkonstatovat, že ten závěrečný pohled na prázdná ramínka,
( a rozkvetlou klívii)


 


vzorně složené hromádky



 a naplněné věšáky za tu dřinu fakt stojí.


 


To neznamená, že příště se na žehlení vrhnu s nadšením.
To tedy ani náhodou.
Zase to budu odkládat.
Zvláště když bych si měla odnést takovou památku:-(

 
To spíš přikoupit víc nežehlevých věcí:-)

Teď si jdu užít hezké odpoledne na zahradu.

 
Mějte krásný den.
I když byste se měli věnovat činnosti, kterou nesnášíte, nebo neustále odkládáte:-)

Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. Žehlení je jediná domácí práce,kterou nesnáším.Je mi u toho horko.Když žehlím vstoje,bolí a otékají mně nohy.Když si k tomu sednu,bolí mě záda :-(((
    A s tím nežehlícím prádlem ?? Připomnělo mi to,jak jsem si kdysi v dobách totalitních koupila za hříšné peníze nežehlivé povlečení z Polska.Po prvním vyprání a vyždímání bylo zežvýkané až běda a absolutně se už nikdy nedalo vyžehlit ani vymandlovat.Tak jsem od dob,kdy jsem žehlila úplně všechno,postupně přešla k tomu,že kromě pánských košil,mých halenek a šatů a ubrusů nežehlím nic.Ani to povlečení.
    Zvláštní je,že u šití žehlím pořád a vůbec mi to nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem na to myslela, že u šití toho nažehlím až hrůza a nemám z toho žádné osypky.
      Jinak mám podobnou zkušenost s "nežehlivými" kusy - většinou letěly do koše.
      Naštěstí ta doba je snad pryč, takže mám už i opravdu nežehlivé košile pro Vlastu, což je výhra.

      Vymazat
  2. Žehlení je třeba si zpříjemnit. Plánuju žehlit venku na terase, za zpěvu ptáků. V zimě aspoň s hudbou. A v každém případě se sklenkou (nebo více sklenkami) dobrého vína.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ksakru:-)) Na víno jsem zapomněla.
      JInak taky ráda žehlím venku, připadá mi to takové "vzdušnější", ale včera se mi to nechtělo přenášet všechno ven, tak aspoň v pracovně, hudba zapnuta, ale to víno mi evidentně chybělo:-))
      Příště musím napravit....

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona