středa 11. května 2016

Pelmel



Jsem sova
Muj muž skřivan.
Najít během dne okamžik, kdy jsme spolu a oba při vědomí, se občas rovná zázraku.
Ale neumím si představit, že by se se mnou ráno nepřišel před odchodem rozloučit.
Přinese caro.
Sedne si na pelest.
Prohodí pár slov.
I když nejsem schopna odpovídat.
I když někdy nejsem ani vzhůru.
Jinak bych se cítila podvedená.
Celý den by nestál za nic.
 
Přestěhovala jsem se na terasu.

takhle bych chtěla, aby to vypadalo
 
A zahájila letní sezónu.


tohle je realita

To si ráno obléknu plavky a svlékám je až večer.
Já vím, že je brzy.
Ale počasí si to nemyslí.
Tak proč já ?


Včera jsem si udělala výlet do Prahy.
Na otočku.
Blbej nápad.
Ne ten výlet.
Ale chtít to stihnout během vycházek.
Cestou jsem dvakrát zakufrovala.
Chtěla jsem si jen tak odskočit z dálnice pro chřest.

 

Cesta tam - dobrý.
Cestou zpět jedna špatná odbočka a bylo z toho kolečko dokolečka dokola.
A v Praze jsem si to zopákla.
A ještě jsem si vydělala.
Prý jsem přehlédla stopku.
Věřím jim.
Nic jiného mi taky nezbývá.
Za 200,-
Na Lenku zbyla jen chvilka.
V Ikee dokoupit květináče na byliny.
A koš, po kterém pokukuju už dlouho.
Do koupelny.

 


Cestou zpět kolony.
Několik kolon.
Krok sun krok.
Stihla jsem to jen taktak.
A urvaná jak kšandy.

Hezký den to byl.
Takový hektický.

P.S. nemůžu najít recept na koláč, který jsem chtěla vyzkoušet.
P.P.S. Těším se na chřestovou polévku. Včera večer jsme ještě blanšírovala.


P.P.P.S. Hrozně se těším na novou zakázku.
Dvě deky - pro kluka a holku. 
Párové jsem ještě nedělala.

Mějte taky krásný den.
Vaše Ilona



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona