úterý 10. května 2016

Kožená kabel(k)a

Pamatujete, když jsem tu před časem mluvila o množství kožených odřezků?

 

Vymýšlela jsem, jakou tašku bych si mohla z nich ušít.
Hledala jsem inspiraci na pinterestu.
A čas nazrál.
Konečně dochází na realizaci.
Vlastně je to takový meziprojekt.
Věnuju se mu mezi jednotlivými objednávkami.

 

Tedy pomálu.
Ale teď se do toho opřu!!
Určitě.
Měla by být velká.
Úctihodných 35 x 45 cm.
Víte, co toho taková ženská během dne potřebuje?
Tak aby bylo místo.....
Na sešití kožených čtverců jsem použila tuto melírovanou nit.

 

Uvidíme, jak to bude vypadat. 
A tyhle látky použiju na podšívku.

 

 Vím, že je to trochu rozmařilé.
Byly dost drahé.
A jsou jen dovnitř. 
Ale mně se tak moc líbí:-) 

A taky jste zvědaví, jaký bude výsledek?
Já moc.
A brzy podám další raport.....:-)

Mějte krásný den.
Mě čeká výlet do Prahy.
Za kamarádku.
Na to se taky těším.....

Vaše Ilona


2 komentáře:

  1. Tak jsem si po několika dnech zase přečetl (s potěšením) tvůj blok. Jsi pilná jako včelička a moc hezky se to čte. Držím palce pro další aktivity a zážitky.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju. zpětná vazba je moc fajn:-)) Měj hezký den.
      Ilona

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona