úterý 17. května 2016

Šicí den

Trochu se mi nakupily objednávky.
Což je super.
Moc super.
Jsem ráda, že se mé výtvory lidem líbí tak, že touží po tom je mít.
Nebo jimi někoho blízkého obdarovat.


Dneska jsem poslala do světa další kabelku.
Připadá Vám povědomá?

 

Správně.
Ta má vlastní se zalíbila natolik, že po ní jedna pohodářka zatoužila.
A protože nemám problém s tím, že po světě bude běhat ještě jedna taková, přišla na svět.

 

Stejná ale samozřejmě úplně není.
To asi neumím.
Dělat kopie.
Každý kus je originál.
Ale karabinka na klíče
 
 

či dostatek kapes je něco, co u mých výrobku najdete vždy.

 

A zatímco jsem finišovala s kabelkou, sušily se propařené látky na dvojici dětských dek, o kterých jsem už psala.

 

Tady už jsou vyžehlené a připravené na nařezání.
Schválně - jakou barvu bude mít holčičí a jakou klučičí?
A budou se ústřední panely příšerek líbit?
Mě okouzlily moc.
Odpoledne přijela neteř.


Na zkušenou:-))


Poradit, jak dokončit peněžku.
Snad jsem ji svými radami aspoň trochu pomohla.
Rozhodně to bylo milé odpoledne.
A toto je výsledek našeho snažení.

 

Zatím polotovar, ale už brzy bude někomu zdobit nějaký batoh nebo kapsu kalhot.

A jaký byl Váš den?
Máte pocit, že jste něco smysluplného dělali?
Já rozhodně ano.

Mějte krásný večer.

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona