pátek 6. května 2016

Tři bratři

 

Ne, nemám na mysli ten film.
Ale objednávku, která mě zaměstnávala tento týden.

Poté, co jsem vyrobila soupravičku pro naši Kačenku  tu , získala jsem hned objednávku na soupravu čepice a nákrčníku pro tři bratry.
Jsou jak stupínky: 13 let, 

 

tři roky

 

 a pár měsíců.

 

Látky jsme vybíraly se zadavatelkou.
Pro každého jinou tak, jak jsou rozdílní i oni sami.
A na mě byla realizace.

Taky znáte tu situaci, kdy už si myslíte, že znáte postup a najednou se zaseknete a prostě se nemůžete pohnout dál?
Prostě nevíte!
Postupy, které znáte, nefungují.
Mně se to stalo s nákrčníkem.

 

Najednou jsem si nevěděla rady, jak to sešít, aby z toho nevyšel uzounký tunýlek, kterým stěží prostrčím ruku, ale zase je dlouhý jako týden před výplatou:-(

 

Peklo!!
Vypárat.
A znova.
Zase špatně.
Znova sešít.
Opět blbě.
Opět párání.
Musela jsem si dát pauzu.

ještě polotovar

A blok zmizel.
Práce mohla pokračovat.  
Ale stejně nevím, kde jsem dělala chybu.
Jsou to věci mezi nebem a zemí........


Tak ať se klukům líbí.
A rádi je nosí.

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona