pondělí 23. května 2016

Dětské deky

už jsou zase v centru mé pozornosti.

 

Ale z víkendového lenošení jsem si odnesla tři poznatky:

1.Psát blog, když jste unavení, se nevyplácí .
Nasekala jsem tam chyb až běda.
A upozornil mě na to muž, když už bylo pozdě.
Snad mi to odpustíte. 
Nebo nevšimnete:-)
A snad jsem je všechny opravila. 

2. Nechat  práci rozdělanou se taky nevyplácí.
Zvláště když je to ve fázi vymýšlení, jak dál.
 
co na olemování - puntík, proužek?

V mém případě šlo spíš o to, jak deky dokončit.

 
Čím je olemovat.
Jaká zádíčka zvolit.

 

No a přestávka přetrhla niť....
Ale snad už se mi povedlo niť zase navázat:-))

 

Klučicí je hotová. 

 

Až na malou dírku, kterou je potřeba zašít v ruce.
A holčicí čeká už jen na olemování.

už je vidět quiltování:)
 
A jako dárek muchláček.

 

Zatím jen holčičí.
Klučičí čeká.

3. Volno mi udělalo dobře. 
Moc dobře.
Sice mám malinko připálená lýtka.
Myslíte, že se to počítá stejně jako zapálená lýtka?
Ale ta ČISTÁ HLAVA!
No je tedy něco!!
Marně přemítám, kdy naposledy jsem si takový luxus dopřála.
Co sice nevím, ale už teď vím, že si to v brzké době zopakuji.

Na dnešek hrozili bouřkami a u nás už se jedna hřměním hlásí.
Tak ať přinese déšť, ale kroupy a podobné hrůzy si nechá.

Přeji Vám krásné pondělí.
Ať už s deštěm, či bez něj.

Vaše Ilona

1 komentář:

  1. NENÍ NAD ČISTOU HLAVU A DEKY SE TI POVEDLY. JSI ŠIKULKA.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona