sobota 14. května 2016


 

Prý jsem šamanka:-)
Ono opravdu zapršelo.
Sice jen trochu, ale přece.
A taky se ochladilo.
 Hned po ráno jsme vyrazili zkontrolovat zahradu.
Já ještě v noční košili, přes ní infantilní župan a na nohou holínky.
Jako bych vyskočila z Troškových Slunce,.......
Nebo, jak říká Vlasta, typický volič M.Z.:-)
Na chvilku je zalito, něco vody přibylo i do JEDNOHO sudu.
Ale zima byla opravdu znatelná.
Tak, že mě přiměla k typicky zimní snídani.

 

Ovesná kaše s jablky, skořicí, brusinkami a oříšky.

 

I jinde se dnes konala snídaně - FÉROVÁ.
Informace mám pouze zprostředkované.
Zpočátku zima, později příjemně.
Vlasta od začátku venku - jak jinak.
Ostatní se postupně přidávali.
Bramborové placky - naše společná práce - chutnaly.
Ale největší úspěch - tedy podle Vlasty - jednoznačně zaznamenala marmeláda.
Takový můj pokus - broskev + pomeranč + zázvor.
A to jsem ji ani nechtěla nabízet:-)
Vlasta se najedl tak, že nechtěl ani oběd.
Ještě přinesl ochutnávku domů.

 

Lidé chodili postupně.
Někteří nepochopili.
Mysleli, že budou trhy. 
Ale nakonec i oni pobyli a užili si.
A za sebe doufám, že je zaděláno na novou tradici. 


 
Po obědě nás čeká další výlet do Českého středohoří. 
Zatím je to překvapení:-))

Mějte krásný den

Vaše Ilona


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona