neděle 22. května 2016

Malá Paříž


Lenošení pokračuje.
Vyčerpání si vybírá svůj díl.
Asi jsem opravdu potřebovala vypnout a relaxovat.
Dneska dopoledne chlapi dokončovali opravu vrat.
Zúčastnila se i Kačenka.
Tentokrát s druhou babičkou.
A malá z toho trochu zmatená.
Dvě babičky - každou má zapsanou jinak a teď tu jsou najednou dohromady....
Má to chudák těžké.
Tolik informací, které v té malé hlavičce musí zpracovat:-))
Ale dala to!


Pak Vlasta vyrazil na kolo.
Chtěla jsem si trochu připravit  nápady a náměty.
Ale místo toho jsem usnula.
Vyčerpáním.
Stihla jsem se probrat chvilku před jeho návratem:-)

Ještě na nás čekaly Teplice.


Vyrazili jsme i s kamarádkou.

 

V zámeckém parku v altánu u Zahradního domu.
Nádherně zabydlený prostor.
Hudbou i příjemně naladěnými lidmi, kteří si přišli užít nedělní odpoledne.
Nekteří to pojali jako návštěvu koncertu.
Někteří jako piknik.

 

Někdo si našel úplně jiný program.

 

A já opět usnula.
A v polospánku mě kolébala různorodá hudební produkce.
Paráda.


Připomnělo mi to jedno příjemné odpoledne v Luxemburské zahradě....



Opakovaní se koná každých 14 dnů až do září.

 

Určitě zařadíme ještě nejakou reprízu.
Krásná tečka za velmi příjemným víkendem.



A jak jste (skoro) letní neděli strávili vy?
Doufám, že se Vám vyvedla podle Vašich představ.
Za  sebe doufám, že se síly doplnily.
Abych mohla od pondělka zase normálně fungovat:-)





Mějte krásný zbytek dne.
Na mě čeká sklenička červeného vína.
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Odpočívání je stejně důležité jako práce. Je dobře, že sis naordinovala odpočinkový víkend.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona