středa 18. května 2016

Hektično


 

Připravila jsem si plán na dnešek.
Pečlivě.
A zbytečně.
Ráno jsem se malilililinko zdržela.
A už to jelo.
Skluz nabral obrátky a bylo jasné, že to už nedoženu.

Ale stihla jsem na otočku Teplice, kde jsem zachránila jednu monsteru.
Už na ni čekalo místo u kontejneru.
A to mi nikdy nedá.
Jsem zachraňovatelka.
Nejen květin.

 

A krátký výlet na hory.
Pro PAMPELIŠKY.
Já, která jim na zahradě vyhlásila boj na život a na smrt.
Ale, když jde o dobrou věc, přemůžu se.
A pampeliškový med tím rozhodně je.
I když máte ruce jako čuně.


A zase poklusem domů.
Rychle zasadit darované kytky.
A navečer ještě na chvilku na pravidelné táčky v hospodě.
Autem.
Takže bez piva.
A v sedm už být doma.
Ještě odšít kus práce na dětských dekách.

Jen foťák je dneska mimo provoz:-/
Takže musel zaskočit telefon.
A podle toho to vypadá.

Tak takový byl můj dnešní den.
Doufám, že zítra už bude klidněji.:-)
A všechno půjde už podle plánu:-))

A jaký byl Váš den?
Taky honička, nestíhačka?
Nebo pohoda a všechno podle plánu?
Docela by mě zajímalo, jak dokážete svůj plán dodržet.
Na to mi asi chybí nějaké buňky....:-)

Vaše Ilona

1 komentář:

  1. Někdy se to tak sejde a hodně záleží na tom, zda je to hektično příjemné nebo ne. Doufám, že v tvém případě to bylo to první.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona