pondělí 2. května 2016

Mám


náhradní foťák, novou kartu a zánět močového měchýře.


První dvě dobrý.
Ta třetí nic moc.
Měla jsem totiž lékařskou kontrolu.
V Ústí:-(
Těch zastávek cestou!!


Tak foťák už bych měla.
Jen se mi karta pro změnu nechce načíst v PC.


Že by špatný slot?
Bože, to vypadá na slušný seriál....

Ale výlet jsem si jinak docela užila.
Dokoupila nějaké látky.

 

Zhroutila jsem při platbě za nové nitě.


A pochutnala si na výborné rajčatové polévce.

 

Ty mám moc ráda.
Myslím polévky. Všechny. Nejen rajčatové.
Můj muž bohužel ne.
Tak si je užívám mimo domov:-)

Jen kdybych nemusela neustále odbíhat....

Mějte pohodové večer.

Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. I já mám rád polévky, tedy vlastně jen jednu - držďkovou. Ta však vydá za všechny ostatní. A tak si vlastně uvědomuji, že už jsem jí dost dlouho neměl.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se, na tu jsem úplně zapomněla. Asi proto, že tu nesnáším a nejím.
    A vypadá to, že ji zase brzy budu cítit v kuchyni:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona