neděle 8. května 2016

Botanická

zahrada a neděle.

Původně jsem si plánovala klidnou, odpočinkovou neděli.
Ale já si plánuji a život mění.
Hned po ránu jsme zasadili včera koupené aronie.

 

Postupně okupujeme stráňku za plotem.

 

Je to takový zanedbaný kout, plný kamenů.
O kamenech bych mohla napsat pomalu diplomku.
Vydolovala jsem jich kamenolom při výstavbě zahrady.
A bylo by divné, kdyby to za plotem bylo jinak.
 Taky jsem zazimovala kozačky.

 

Tak snad už nás nezaskočí sníh - to víte, hory!!

 

Ještě oběd a už si to frčíme směr Teplice.

 

Do botanické zahrady.

 

Snažíme se ji navštívit každé jaro.

 

A vždycky trefíme trochu jinou dobu.

 

A trochu jinou zahradu.

 

Ale pokaždé krásnou.

 

Dnes ještě umocněnou krásným počasím.

 

Hezky jsme se prošli.

 

Chvilku věnovali relaxaci.
Trochu si zafotili.
A není možné navštívit Teplice a minout zahradnictví Dvořák a syn:-))

 

Aspoň na kukačku.
Aspoň pro inspiraci.

 

A od té, co uvnitř zbudovali kavárnu, i na něco dobrého:-)
A i když si pokaždé říkám, že nebudu nakupovat...
Kecám, to si neříkám nikdy, ale občas bych to chtěla dodržet!

 

Prostě jsme si odvezli aspoň pár kousků.
A pochutnali si na výborných zákuscích.

 

To prý ke dni matek...
Po návratu nás ještě čekala návštěva.
Kačenka i s oběma rodiči.

 

Velcí si povídali.

 

A my s Kačkou jsme si sbírali kytičky.
Pro maminku.

 

K tomu svátku.
A jako dezert jsem poprvé vyráběla chia pudink. 

 

S banánem a kokosovým mlékem.
Jahody a máta navrch.
Jen příště to bude chtít trochu dosladit.
Recept jsem si vypůjčila  odtud.

A teď ťukám poslední písmenka a těším se na klidný večer.
Máme před sebou sklenku vína, nakládané papričky a sýr, který jsem pořídili včera na Oblíku.

Vám přeji též klidný večer.
Třeba se sklenkou.
Nebo s někým milým.
Nebo třeba s obojím dohromady.:-)

Vaše Ilona


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona