pátek 27. května 2016

Na kole.

 

Místo rande.
Letos poprvé.
Ani loni jsem tomu moc nedala.
Můj muž je jiná liga.
Zvyklý jezdit téměř každý den.
Ale kvůli mně se obětuje. 
Že pojedeme jenom kousek.
Hezky zlehounka.
Jenom trochu otlačit zadek.
Zvyknout si znovu na pedály i přilbu.

 

Směr Nové Záluží.
To je má jistota.
Skoro po rovině.
Téměř celou dobu po cyklostezce.
Napříč městem.
Dohromady to dá 10 km.
Tak akorát.
A mám to tu ráda.

 

Cyklisti, bruslaři.
Milenci, maminky.
Důchodci, děti.
Každý si tu najde svůj koutek.

 


Jelo se mi překvapivě snadno.
A to si zaslouží odměnu.
Jakou jinou než návštěvu cukrárny.
Tentokrát na náměstí.
S oblíbenou zázvorovou limonádou.
Tady ji dělají výbornou, silnou.

 


Cestou zpět nás zastihne déšť.
Stihneme promoknout, ale sotva dosedneme u domu, pršet přestane:-(
I to k cyklistice patří.
Ale za mě dobrý.

A jak jste na tom Vy?
Už jste letos vyrazili?

Přeju Vám hezký večer.
Já jsem zachumlaná, asi jsem přece jenom trochu ofoukla:-)
 Vaše Ilona



2 komentáře:

  1. Naposledy jsem seděla na kole asi před 30. lety a tak jsem si natloukla,že už jsem na ten ďáblův vynález nesedla.Před každým cyklistou smekám a zároveň se jich na silnici bojím ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, taky se cyklistů jako řidič bojím.
      Proto raději vyjíždíme do hor, někam mimo normální provoz - když to jen trochu jde.
      A proto taky vítám cyklostezku skrz město.
      Pa
      Ilona

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona