pátek 6. května 2016

Kultůůůůůůra

Tak jo.
Máme to za sebou.

 

Umělci přijeli.
Umění přivezli.
Divadlo jsme vyprodali.
Dobrou věc jsme podpořili.
S milými lidmi pobyli.
A vypadá, že se to všem líbilo.
Asi nejhezčí pochvala večera: " A kdy uspořádáte něco dalšího?" 
Já vyvětrala nové šaty.
A viděla jsem se i s Ivankou, která toho má pořád tolik, že nám to nějak nevychází.

Díky všem, kteří přišli , dobře se bavili i dobrou věc podpořili.
Zprávu o akci najdete i tady.

Ale největší dík za to jednoznačně patří mému muži.

 

Nejen, že to celé vymyslel.
Domluvil.
Zamluvil.
Našel i projekt, který rádi podpoříme.
Ale také se postaral o celý prodej lístků.
A úvodní slovo.
A dobrou náladu.

 Je prostě DOBREJ!!


p.s. Fotografie se s dovolením vypůjčím od Pavla Hammerlindla.
 Se mnou foťák nechtěl spolupracovat.
Ještě budeme muset na spolupráci zapracovat:-/

p.p.s. včera jsem byla TAK unavená, že jsem FAKT raport nezvládla. 
Tak se tímto omlouvám...

Mějte krásný pátečný večer a užijte si i víkend.
Slibují krásné počasí:-)

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona