sobota 28. května 2016

Pracovní soboty

si pamatuju ze svého dětství.


Povinná školní výuka.
V sobotu.
Nevíte někdo, jestli se chodilo jednou za dva týdny?
Nebo jednou měsíčně?
To mi nějak vypadlo z paměti.
Respektive si myslím, že jsem zažila oboje.
Ale rozhodně mě to mátlo.
Proč mám jít do školy, když jindy máme volno?
Proč nemůžu být na chalupě, ale rodiče jsou v práci a já ve škole?

Na střední jsem si pracovní sobotu vybrala sama.
Chodila jsem od šesti do pekárny balit slané tyčinky.
Díky tomu jsem byla finančně soběstačná.
Ale hlavním důvodem byl svobodný páteční večer.
Naši odjeli na chalupu a já měla celý byt pro sebe.
Byla jsem pilňačka, tak mě ani nenapadlo něco vyvádět.
Ale ten pocit, že mám všechno jen a jen pro sebe, byl omamný.
A za pracovní sobotu stál.
I když to ranní vstávání mě ničilo.

Dneska si pracovní soboty ordinuju dobrovolně, ráda a často:-)
Klidně bych dělala i v neděli, ale můj muž dodržuje klid a vyžaduje ho i po mně.
Tak poslouchám:-))
A snažím se vše zvládnout právě v sobotu.

Dneska jsem pracovala hned na několika frontách.
Dodělat poslední polici do pracovny.


Napatinovat bedny.


Měla jsem představu, že do nich posadím truhlíky s jahodami.
Ale trochu mě vypekly!
Jsou větší!!
Tak teď s nimi chodím po zahradě a hledám využití.


Však ono mě něco napadne...!!

A konečně se Vlasta dostal k úpravě podkladu pod lavičkou.

 

Na ní trávíme čas hlavně po ránu, kdy právě sem dopadají sluneční paprsky.


A při kladení kamenů bylo NEZBYTNĚ nutné, abych asistovala.

 

Taky při přebírání zeminy. 

 

Trochu jsem pobíhala z místa na místo.

Abych si ještě uvědomila, že nejsou napuštěná křesla.


Chaos.

 

Ale ten mám ráda.

Oběd jsem odbyla těstovinovým salátem.

 
A domácí mátovou limonádou.

 

Na víc nebyl prostor.
A ani chuť. 
I tak nás čeká mnohonásobná spokojenost.


S tím, že jsme všechno zvládli.


Že se vše povedlo.
Že je zase další část úkolů hotová.
Prostě na konci čeká odměna -
- pocit spokojenosti.


Taky se Vám dneska něco povedlo?
Zažili jste TEN POCIT?

Já ano.
A teď čekám, že dorazí ten slejvák, co slibují na Norech.

Mějte krásný den.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona