středa 4. května 2016

Vypadá to,

že mám problém se všemi elektropřístroji, které jsou v mém dosahu.
Možná jste si všimli, že písmo na blogu je poslední dva dny jiné.
Vůbec nevím proč!
A vůbec nevím, jak to odstranit a vrátit se k mému oblíbenému!!
Prostě si stroje dělají, co chtějí a já se stávám jejich otrokyní:-/
I když s foťákem se pomalu sbližuji:-))

Ale jinak je u nás počasí pod psa - zima a prší-neprší.
Manžel po příchodu z práce usnul vysílením. 
Ještě pořád doznívá jeho viróza.


 

Klívie, ze které jsem měla takovou radost, nezvládla váhu květů, a tak mě těší ve váze:-)

 
 
A mě zima zahnala do kuchyně.
Prostě se potřebuju pořádně zahřát:-)
Opět tvarožník s ovocem - asi jsem závislá na tvarohu, ale nemůžu si pomoct a nasytit se té chuti.
A klasické fish and chips.
A k tomu domácí tatarku.
A quacemole .
Když už, tak už.

Taky jsem dokončila rychloprojekt, který se nakonec protáhl na několik dnů.

 

Ale šaty jsou hotové a teď čekají na svou premiéru.

 

Na té panně vypadají nějak na šišato, budu se muset podívat, jaetli by se to dalo nějak poupravit.
Myslím tu pannu, ne šaty.


Ty na mně vypadají normálně


(ale modelka ze mě fakt nebude)
Toto psaníčko bylo mé první šití z kůže.

 

A vypadá, že se k šatům bude hodit.

 

Možná je vyvětrám už zítra, protože nás čeká ono divadelní představení 3v1.
 
  1. Výtěžek ze vstupného půjde na revitalizaci prostoru před Citadelou.
  2. Uvidím řadu známých, které jsem neviděla už pěkně dlouhou dobu.
  3. A přijede moje dcera, která v oné hře hraje - je to ta v zeleném svetru:-))
A to už si zaslouží něco nového:-) 

Mějte krásný den.
Vaše Ilona

2 komentáře:

  1. Tak já to vidím naprosto jasně a jednoznačně. Šaty přece musí mít premiéru dnes na divadelním představení. Jen ať Litvínov vidí, jak jsi šikovná.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona