pátek 15. dubna 2016

Polštáře pro..

..pracovnu/pokoj pro hosty jsou hotovy.

 

Děkuju tímto své kamarádce Lence, která mě přivedla na nápad nedělat poštáře taky patchworkové.
Nebo (jak jsem teď viděla někde napsané) pačvorkové?:-))
Vymyslela jednobarevné.
A měla pravdu.
Už by těch barev bylo moc .

Na přední stranu jsem tedy použila vždy jednu látku, která se objevuje na dece.

 

A zádíčka jsou zelená, aby ladila s naší novou rozkládací pohovkou.

 

Opatřila jsem je zipem, aby byly pratelné.

 

A protože mám ráda polštáře pevné, pěkně naducané, ušila jsem povlaky o 10 centimetrů menší než jsou polštáře samotné.

 

Teď mě napadá, že bych sem mohla šoupnout návod, jak si polštář ušít.
Tak se příští týden těšte:-)
 
Takhle jim to sluší na sedačce.

 

A takhle je vše připravené, až naši mladí zase přijedou.

 

Nebo až začnu trucovat:-)
Třeba.

A protože mi zbyly kousky a já nerada vyhazuji, bude ještě potah na křeslo u pracovního stolu.

 

Nařezala jsem obdelníky 10x5 cm.
Sešila.
Obkreslila tvar sedáku.
Vypodložila vatelínem.
Prošila.
A toto je zatím pouze polotovar.

 

Snad ho dnes dokončím.
Ale ještě na mě čekají police.
A chci upéct koláč.
Takže práce až nad hlavu.

Ale odpoledne mě čeká odměna.
Mám rande se svým mužem.
Tak jako každý týden.
Těším se.
Čím dál víc.
Rituály mi dělají dobře.

A Vám přeju krásný pátek.

Vaše Ilona

1 komentář:

  1. Se zalíbením jsem si přečetl tvé zážitky a i když je to k nevíře i já mám rande s manželkou. A také se na něj (tedy hlavně na ní) moc těším.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona