sobota 2. dubna 2016

Setkání

Tento víkend se v Praze koná už desátý ročník asi největší patchworkářské akce - 
Praque Patchwork Meeting.

Prague Patchwork Meeting 


A tam jsem samozřejmě nemohla chybět.
Teda mohla, ale nechtěla.
A když jsem viděla ty quilty, přestala jsem si myslet, že něco umím. 


Překrásné.

 

Precizní.


Taky jsem se těšila na setkání s Marcelou Ivicic, která provozuje Látky z Ameriky na Facebooku.
Takže jsem mohla na vlastní oči vidět, s kým vlastně vedu obchody.
A bylo to setkání velmi milé, i když nevím, jestli jí ze mě ještě teď nebrní uši.
Byla jsem jak utržená.
Asi už jsem doma fakt dlouho:-)

Ale hlavní cíl výpravy zněl vybrat nový šicí stroj.

 

Tohle ještě není on.
To jsem se jen zamilovala do quiltovacího stroje.
Byl úžasný.
Uměl úžasné věci.
A byl taky úžasně drahý.


Na výběr šicího stroje  jsem šla opravdu důkladně.
Potřebuju stroj, který prošije kůži, džíny, ale zároveň ušije hedvábné šaty a proquiltuje velkou deku.
Takže jsem řešila dilema zda mechanický, nebo elektronický. 
A došla k závěru, že jistější cestou bude mechanický.
Ale elektronický jsem si nechala v záloze.
Prozkoumala jsem trh.
Provedla pečlivý předvýběr.
A na výstavu jsem jela s tím, že si své horké favority vyzkouším a vyberu. 


A všechno bylo jinak.
Skoro jinak.


Instruktáž přímo u strojů mě zviklala, zda by nebyl fakt lepší elektronický stroj vyšší třídy.

 

Mimochodem, ta milá dáma, která mi vše důkladně vysvětluje, je Šárka Duran, která se mimojiné věnuje metodě Ebru.
Což je metoda malování na vodní hladině.
Úžasná žena a příjemné setkání.

A jak dopadl výběr stroje?

V současné době se rozhoduji mezi těmito: 

 Janome 6600 professional
 Zavřít okno

a Juki HZL/DX 7
 Zavřít okno

Ach jo, to zas bude peněz!!!
A instruktáž byla navíc tak vyčerpávající, že jsem už vlastně nic jiného nezvládla.

Tak snad příští rok stihnu pořádně probrat i látky a jiné nezbytnosti:-)

A jak trávíte víkend vy?

Vaše Ilona















2 komentáře:

  1. To byl nářez,co ? Jsem zvědavá,co vybereš.Nenapínej nás.Evička si jede v neděli koupit tu Janomku.Prý se nakonec rozhodla podle toho,že umí vyšívat hvězdičky :-))))
    Pa,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pomalejší. Ještě váhám. Ale rozhodování i u mě bude taky tak zodpovědně a racionálně:-)

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona