sobota 16. dubna 2016

Deka / Vyznání

Ovdověla jsem záhy.

 

Příliš brzy.
První dny poté si vůbec nepamatuju.
Ale najednou se ve dveřích objevilo dvoumetrové chlapčisko.
Sbalilo mne a tříletou Ivanku a odvezlo nás do Prahy.

 

Otevřel další dveře a tam stála krásná, opálená holka. 
A za ní holčička o trochu starší než Ivanka.
Roman zavřel dveře a zdrhnul. 
Chlap.


A ubrečená ženská a malé dítě po zbytek prázdnin zůstaly na hrbu Lence.
Tak jsme se seznámily.
Naši muži spolu pracovali a stále plánovali, jak se sejdeme.
Někdo zdědí chalupu.
 Oni zdědili mě. 
A Ivu.
Holky jedináčci vyrůstaly jako víkendové sestry.

 

Obdivuju ji.

 

Za to, že a jak to tehdy zvládla.
Za to, jak život zvládá.
Za to, jak zvládá mě.
Za to, jak je připravená kdykoliv pomoci.

 

Prostě Lenka.
Souputnice.

A tohle byl dárek k narozeninám, kterým jsem to chtěla vyjádřit.

 

Přeju krásnou sobotu a taky takovou Lenku ve Vašich životech.

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona