neděle 10. dubna 2016

DIY/ Židle,

 

které tu zbyly.
Už k ničemu.
Ale mně se líbily.
Na něco.
Jen tak.

 

Rozmontovat.

 

Ošmirglovat.

 

Natřít.
Vymyslet nový obleček.
Ušít sedák.


Už slouží.

 

 Asi mě to baví.

Přeji krásnou neděli.
Vaše Ilona






6 komentářů:

  1. Už se nemůžu dočkat, až se pustíš do těch v garáži. Prostě, kdo má židli, ten bydlí..... Tyhle jsi zrekonstruovala krásně.
    Vlado

    OdpovědětVymazat
  2. Mám víc než rok rozdělanou židli, kterou jsem zachránila před zničením. A nejsem schopná dokončit nové čalounění a zkompletovat ji. Budu se muset nad sebou zamyslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě v garáži čekají další čtyři. A ještě chvilku budou muset počkat, než dostanu nápad, jak na ně.
      Naštěstí nikam neutečou, stejně jako ostatní práce:-)

      Vymazat
  3. Jsi úžasně šikovná.To,že jsi ji rozmontovala,ošmirglovala,natřela a očalounila,to chápu.Ale že jsi ji dokázala dát dohromady !!! ,to smekám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dát to dohromady je brnkačka. Pro mě je nejtěžší vymyslet, jak by to mělo ve finále vypadat. Realizace už je relax. Většinou

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona