sobota 23. dubna 2016

Kavárna




Je zajímavé, jak jinak se vedou hovory doma u kávy.
A na co jiného narazíme při hovoru mimo domov.
Celé to má pro mne úplně jinou atmosféru.
A jsem ráda, že v rámci terapie mě tato možnost napadla.

 

Jít si sednout do kavárny.
Číst si tam.
Pozorovat svět za oknem.
Nechat čas plynout.

Dát si tam rande.
Se svým mužem.
 Bavit se o věcech, na které není v běhu dnů prostor ani čas.



Překvapilo mě, že jsme daleko otevřenější.
Že nás napadnou i nová témata hovoru.
Že nás ten cizí prostor nutí být vůči druhému pozornější a vstřícnější.
Že se cítíme uvolněněji.
Že je nám spolu nějak příjemněji.
Že se z toho stal krásný rituál.

Oba se na naše pátky těšíme. 
Aspoň doufám:-))
Povinnosti zůstanou někde venku.
Obyčejnost je zapomenuta.
A ty dvě hodiny jsme někým jiným.
Vzácnějším.
Milejším.

Mám naše kavárenské pátky ráda.


Přeji Vám krásnou sobotu
A přeji Vám také takové odchylky od normálu.

P.S. Konečně i můj muž pochopil, že JSEM kavárenským povalečem:-))

Vaše Ilona

1 komentář:

  1. Není nad to, prožít začátek víkendu v milé společnosti a v příjemném prostředí. Jen má představa o "kavárenském povaleči" je výrazně jiná.A tak se opět budu na konci příštího pracovního týdne těšit na páteční odpoledne.
    Vlado

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona