čtvrtek 28. dubna 2016

Práce na pracovně

pokračuje.

 

Dokončila jsem nový sedák na křesle u psacího stolu.

 

Noční stolek ke gauči jsem vytvořila z beden, ve kterých se skrývají látky "na někdy".

 

Přestěhovala jsem tam i opravenou lampičku.

 

A tím pádem mi chybí u psacího stolu.
Ale už mám vyhlédnutou novou a dala jsem si ji na svůj seznam na "Dej mi dárek".
Tak se třeba objeví jako překvapení při nějaké obdarovávací sešlosti:-))

Na pracovním pultu už čekají nové projekty, kterým tiká čas....

 

A tady jsou další projekty:

 

3 ( až 4) kabáty
chanel sako
4 šaty
2 trička
2 sukně
2 kabelky
A pár košíků....
Jsem zvědavá, kdy na ně dojde:-/ 

A já řeším, jestli vůbec a pokud ano, tak jak, přečalounit druhou pracovní židli.

 

A samozřejmě musím dokončit ještě tu třetí polici:-))
A obrázky na volnou stěnu.
A taky vymyslet recyklaci.

 

Třídíme poměrně důsledně a mně se nechce běhat s každým papírkem dolů.
Zatím to řeším igelitkou zavěšenou na žehlícím prkně.
 Ale chtělo by to něco elegantnějšího.
Třeba nějaké košíky?
Nebo sáčky?
Nebo máte nějaký jiný nápad?
Potřebuju prostor především na plast, papír a zbytky látek.
Tedy až objevím ty velké konternery na hadry.
Vím, že tu byly, ale teď na ně nikde nemůžu narazit... 

Ale i tak se mi tu líbí čím dál víc.
Začíná se mi ten pokoj podobat....:-))

 

Přeji Vám krásný den.
Tady vykukuje sluníčko, ale stále je dost frišno.

Vaše Ilona
  
P.S. Dnes jsem se s příspěvkem  pořádně zapotila. Foťáková karta přestala poslouchat, tak doufám, že je jen zablokovaná a půjde s tím "něco" udělat. Jinak opravdu budu muset jít do nového foťáku...:-) 
Ach jo!

3 komentáře:

  1. Pokračuješ krásně :-)))
    Těším se,co krásného ušiješ...
    Vybrala jsi si krásnou lampičku,zkus třeba i tuhle moji,není tak "designová",ale dává úžasné denní světlo http://eshop.plnospektralniosvetleni.cz/produkty/stolni-lampy-ott-lite/stolni-lampa-flexi2-ott-lite-bila.html
    pa,Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip. Hned ji připojím na svůj wish list:-)
      a jinak mám hotové tři nové povlaky na polštáře do obyváku a teď tu studuju oboustranné čepičky.
      Ale nejraději bych se pustila do nějakých šatů....

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona