pátek 22. dubna 2016

Mám tolik věcí,

které bych chtěla a potřebovala udělat.
Ale když jsem uviděla tuto látku v Mostě v Prioru, bylo mi hned jasné, na co bude.
 Ivance do kuchyně na sedáky k novým židlím.

 

Naše holky od ledna bydlí sólo.
Tedy sólo...
Už nebydlí spolu. 
Ale každá ve svém a ve dvojicích.
A budují hnízdo.
U Ivy to byla nová ložnice
A nový stůl s židlemi.

 

Vyhodila starý ( můj milovaný, skleněný) a pořídila si dřevěné.
V tom si notuje s mým mužem.
Oba preferují tradiční materiály, tvary, barvy.
Jsou to prostě konzervy:-)

 

Ta látka ve mně evokovala právě tu tradici.
Léto u babičky na vesnici.
Velké duchny v hostinském pokoji.
Truhlu plnou starých povlečení, polštářů a dalších pokladů, které se nevyhazují.

 

A pak už to bylo rychlé.
Čtyři sedáky jsem zvládla během dvou dnů a už si trůní v Děčíně.


Mám k tomu připravený i fotopostup, ale ten si nechávám na víkend.

Jdu si užít krásný slunný den.
A vy si ho užijte také.
Než se prudce ochladí.
Jak vyhrožují.
 
Vaše Ilona










2 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona