čtvrtek 14. dubna 2016

Šití/Taška pro paní učitelku

Slibovali nám krásné teplé počasí, ale dnešní ráno bylo proklatě frišné.


A v noci sprchlo.


Zahrada i já jsme to přivítaly. 


A na zahradě se to za těch pár dnů, kdy jsem nebyla doma, pěkně vybarvilo.


Chce se mi říct, že miluju jaro, ale to stejné budu říkat o létu, podzimu i zimě.
Vlastně každé roční období si mě koupí svou vlastní prezentací.

A já jsem také nelenila a v mezidobí jsem dokončila další tašku.
Na objednávku.


Tentokrát pro paní učitelku.

 

Aby měla kde nosit poznámky pro své žáky.
Aby si tam naskládala všechny nezbytnosti, které potřebuje na svých výpravách.
Aby měla volné ruce.
Aby mohla sbalit deku a plavky a vyrazit k vodě.
Aby se jí tam vešel celý nákup.

 

Chtěla jen tašku.
Žádné ozdoby.
Minimum barev.
Propašovala jsem aspoň jednu kapsu.

 

A karabinku na klíče.


Protože proto.

Ať slouží.

Já jdu pokračovat v budování pracovny.
Čekají na mě police.
Ošmirglovat, natřít.
A když bůh dá, do konce týdne by mohly být namontované.


P.S. Dorazily mi nové látky.Hurááááá.

 

Ta bude na triko.

 

Ta na šaty!!


Tahle se mi moc líbila - na kabelku.

 

A ty pro radost.....Zatím. 
Než pro ně vymyslím využití.

 
 

Přeju krásný (snad slunečný) den

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona