středa 9. března 2016

Deka II.

Jsem lenoch.


Odkládám věci, do kterých se mi nechce, jak nejdál to jde.
Mám-li se pustit do nechtěného, najednou se přede mnou objeví potřeba umýt okna.
Přesadit kytky.
Upéct koláč.

Prostě cokoliv, co mě baví, jen abych se vyhnula TOMU.
A tak jsem se k sešití těch dvou kusů OBŘÍCH kusů vliselínu do své nové deky dostala samozřejmě až včera večer.

 

Když nade mnou visel bič.

Několik bičů.

Mnoho bičů.


V tomto případě termín 9,00, kdy začínáme quiltovat.

Hned na začátku se ukázalo, že stroj odmítá spolupracovat.
Prostě si na ty dva velké kusy netroufl.
Takže ruční práce.

 

Nevěřili byste, kolikrát musíte navléknout niť na takovou délku.


Nakonec jsem tu horu pokořila.


A dnes hurá na to.
Tato mašinka mi pomohla proquiltovat deku za zlomek času.

 

Pořádně navinout a


postupně se prokousávám tou masou.

 

Kousek hotového.

 

Teď tento polotovar zbavit zbytků nití

 

A můžeme se pustit do etapy III.
Ale o tom jindy.

Až na to zase seberu sílu. 

Přeju krásný den. 
Dneska u nás mrzlo:-)
Vaše I.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona