středa 30. března 2016

Deka III.

Včera jsem se konečně pustila do další etapy.
Čekala na mě masa látky, kterou jsem se musela prokousat.
Nejprve srovnat podél venkovních švů.

 

Našpendlit.


Proquilovat kraje.

 

Zvolila jsem jednoduché rovné quiltování jako kontrast ke kruhům uprostřed deky.
Pak prošitím oddělit střed a kraje.

 

A sestříhat  - řezat se při takovém rozměru a množství látky nedá, takže ruční práce.
 
 

Naměřit, nastříhat a sežehlit lem.


Nastehovat a přišít k dece.


A celé to zakončit ručním zapošitím.

 

To už jsem ale nedala.



To si schovávám na dnešek.
Abych si tu práci na SVÉ dece užila.
 A mohla se tím ještě chvilku kochat.


A mezitím už přemýšlím, jaké k tomu ušiju polštáře.
Nejdříve jsem automaticky předpokládala, že budou mít stejný vzor jako deka.
Ale kamarádka mě nahlodala, že by špatně nemuselo vypadat, kdyby polštáře byly jednobarevné v barvách deky.
No, mám o čem přemýšlet.

Dneska mě ještě čeká rande.
S manželem.
Těším se.


A je tu zamračeno.
Aspoň se mi bude dobře pracovat.

Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona