pátek 11. března 2016

Pane, pojďte,



budeme si hrát.


 Vzpomínáte si na ten seriál, kde starší, silnější a vychytralejší terorizoval toho menšího, mladšího a naivnějšího?


 

A přesto spolu kamarádili dál a dál.


A to bylo to první, co mě napadlo, když jsem připravovala dnešní fotky.

 

Snad se vám z toho něco bude líbit.
 
Vše je připraveno na zítřejší litvínovský jarmáreček.

  

 Přijďte se podívat.


Přijďte jen tak pobýt.


Nebo okouknout.


Nebo i něco vybrat.

 

Na všechny se moc těším.
I když já osobně tam budu až odpoledne. 
Jsem stále limitovaná pracovní neschopností, takže v mé nepřítomnosti mne zastoupí a role prodavače se ujme můj muž.
I to by mohl být důvod tam zavítat:-)

 

 Vaše Ilona

4 komentáře:

  1. Ty jsi ale šikovná pilňucha :-))))
    V kolik to končí a od kolika tam asi tak budeš ?Ráda bych tě zastihla a něco koupila,pokud ještě zbyde (nebo zbude ? )...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty mi dáváš, to abych nespala, jak se budu klepat, jestli se ti to bude líbit i na oko....

      Vymazat
  2. Už jsem našla plakát,pokud se nebudou dít věci...,tak se zastavím,pa,Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, Vlasta tam bude od 9 a já , pokud se nic nestane, tam budu přibližně od půl druhý - to víš, vycházky:-/
    a správně je oboje:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona