sobota 5. března 2016

DIY, nebo co to je

Až do svých padesáti jsem si myslela, že mám měkké a křehké nehty.
A smiřovala jsem se s tím.
I s tím, že se nikdy nebudu pyšnit nehty alespoň průměrné délky.
S tím, že nebudu moct laky alespoň jemných barev.
O barevných divočinách jsem si mohla rovnou nechat jenom zdát.

Pak jsem ovšem poznala profesionální manikúru.
V padesáti!!

Kosmetiku pravidelně navštěvuji od šestnácti (díky, bouřlivá puberto).
Pedikúra přišla později, ale následně se i ona stala nedílnou součástí mých rituálů.
Ale manikúra měla pro mne odér něčeho frivolního. Zbytečného. Marnotratného.

Naštěstí dnes už vím, že jsem žila v bludu a děkuji tímto paní Prachařové zde, že má se mnou svatou trpělivost.
Díky ní jsem mimo jiné zjistila, že mé nehty nejsou křehké a měkké.
Ony jsou dehydrované, 
vysušené, 
NEDOMAZANÉ.

 

A tak mažu. 
A mažu.
A mažu.
Ale to znamená, že mám velkou spotřebu krémů.


Že ty krémy jsou všude.
A že ty tubičky nejsou většinou moc estetické.
A hledala jsem nějaké přijatelné řešení.

ZÁSOBNÍK NA MÝDLO

 

Pak už to bylo snadné.


Chci jednoduchý tvar.

 

Chci porcelánovou nádobu s nerezovými prvky.

 
A chci, aby se mi líbila.

Teď  je pro mě mazání dvojnásobná radost -
dopřávám svým rukám
a ještě se na mazadlo hezky kouká
a není opatlané od toho, jak se snažím zavřít tubu těma čerstvě namazanýma rukama.
Svět je zase o něco veselejší.

Přeju i Vám krásný den a příjemný víkend. 

I.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona