sobota 19. března 2016

Na skok

 

v MÉM městě.

 

Na popovídání.

 

Znovu si prožít, 

 

že jedna spustí, 

 

druhá ji skáče do řeči 

 

 a naopak.

 

Ani jedné to nevadí a

 

 užívají si tu vzájemnost. 
Probrat sebe.
 Život.
Muže a děti.
 Radosti a starosti.
Plány, zážitky, nápady. 
Prostě celý bohatý, přebohatý ženský svět.

 

 To mám moc ráda.
Nemuset kontrolovat, co můžu a nemůžu říct.
Na nic si nehrát.
Vědět, že ta druhá tvou slabost nezneužije, ale pomůže ti cítit se líp.
Je to úlevné. 

 

Stihla jsem tři nejmilejší 
( z toho jednou byla moje milovaná dcera)

 

 Ale ještě pořád je to pro mě náročné.
Snad bude líp.

Přeji krásnou předvelikonoční (u  nás trochu uplakanou) sobotu.
Vaše I.



























1 komentář:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona