čtvrtek 3. března 2016

MOJE



Buduju si pracovnu.
Tedy  zaprvé se nesmí říkat pracovna.
Není to pracovna.
 Je to pokoj pro hosty. 
A místo, kde můžu mít své šicí potřeby.   
Jen jich je nějak víc a víc. 
A tak se z toho stává pracovna.  
 S místem pro hosty.  
 A oficiálním názvem pokoj pro hosty.
Někdy je to v manželství prostě těžké:-)

A ani to budování není budování.
Jsou to hodiny na Pinterestu.
Je to směs smělých snů.
Odvážných plánů.
Postupných náčrtů.
Postupných krůčků.
Drobných a drobounkých realizovaných změn. 

Třeba ušít si deku jen a jen podle svých vlastních plánů.
Podle svého vkusu.
První deku jen a jen pro mě.
A taky pro ty naše návštěvy:-)

Inspirací mi byly tyto desky


A tento koberec.


Pak už šlo o to nakoupit látky.
Mimochodem vymyslet si barevnou kombinaci, a pak se ji snažit zrealizovat,  je náročnější, než jsem si myslela. 
Některé barvy v látkách prostě nejsou.
A následuje řezání.

 

Sešívání.

 

Žehlení.

 

Znovu řezání.

 

Znovu sešívání.

 
 
Někdy se ještě povede zámeček

 

a někdy už ne.


 kolize - potkal se špendlík s jehlou



Práce s čistícím válečkem


 nejdůležitějším pomocníkem při práci.
 

 
Teď už nastupuje celá místnost

 

 Zkouším skladbu čtverců (a místnost je mi malá)


pěkně poskládat vedle sebe,

 

očíslovat


a opět práce se špendlíky.


 Připravit k šití hezky v pořadí.


Opět šití.


 Zavalená prací  získává realistickou podobu.


jak závidím všem, kteří umí pracovat a mít kolem sebe pořádek.
(ale třeba až budu mít hotovou tu pracovnu......)


 

A zase žehlení.


A na konci čeká tento polotovar.


Monumentální 210 x 250 cm. 
Ještě k němu vymyslet zádíčka. 

Využijeme zbytků


a zádíčka jsou na světě.

Na mě teď čeká  proquiltování. 
A quiltovat jedu dnes. 
Už se těším. 
A trochu taky strachuju. 
Abych si to nezkazila. 
Tu SVOU deku.

A vy mějte krásný den
a ať se máte taky proč krásně strachovat.
I.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona