čtvrtek 10. března 2016

U nás


Dobrý den,mohu Vás pozvat na návštěvu?

 

 Vchod nám střeží šlapací šicí stroj.

 




Sen (nejen) každé ženy. 

 

Okno v koupelně.

 

Najde se tu i dostatek místa i pro obrázky nám milých míst.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZjZakke5z5p6CTfjQz2LWU3S44pSHmhsAb23B-cTOy6u56Y6d3fRtha5EFHXM-L-TApYmBYEuL85cmwdHB4Z4h_Y5T6VtZM960H8pUwA3uCzptZ83XNUD2GweOLxHOut9T0g1QgUG4jU/s1600/DSCN7635+%25283%2529.JPG

Květin není nikdy dost -

 

ani v koupelně.


A moudrá sova, která na mne shlíží trochu zvrchu.
 

Při rekonstrukci jsme se snažili zachovat co nejvíce původních prvků.


Okno z koupelny vede světlo na chodbu.
 

Nezbytné maličkosti každé ženy.

 

Návštěvu ukončí darovaný anděl levitující nad hlavami. 
 

 P.S. Košíky, které si dnes zahrály v našem příběhu, budou k dostání na sobotním jarmárečku.
V litvínovském zámku.

Rádi Vás tam uvidíme.

Mějte se jen krásně.

Vaše I.

2 komentáře:

  1. Ilonko, jsi úžasná žena a Tvá tvorba je jedinečná. Moc ráda jsem Tě poznala a doufám, že se budeme vídat častěji Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavli,
      děkuju za pochvalu,přináší mi to radost, uspokojení, ale i náboj k dalším projektům.
      I mě těší, že jsem měla možnost se s tebou seznámit. A těším se nejen na spolupráci, ale i další setkávání.

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona