pátek 18. března 2016

ŠITÍ/ Zjistila jsem, že...


...nutně, ale velmi nutně, potřebuju kabelku/tašku.
Takové žebradlo.
Prostě něco, co mohu mít u těla a nikde to nepřekáží.
Říká se jí crossbody, ale já to slovo nesnáším.
(Toreticky chápu, že bych ke slovům neměla zaujímat emocionální vztah, ale moje osobnost se s tím neumí ztotožnit)

Takovou sportovní.
Ale pořád dámskou.
Aby se hodila k této bundě:

 

A taky k této:


A ještě k této: 


A tady ji mám.

 

Dost velkou, aby se mi tam vešlo to základní při výletu...


..i při cestování.


S velkou kapsou na rubu..

 

..a několika uvnitř,

 

s nastavitelným uchem,


plně uzaviratelná, abych nic cestou nevytratila.


Jak se vám líbí?


Mně moc.

Přeju vám (vypadá to, že další sluneční) krásný den.
Vaše I.

2 komentáře:

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona