úterý 15. března 2016

Na horách

Odpoledne se počasí umoudřilo.

 

Stejně jako můj krk.

 

 Tak ještě honem poslední zimní procházka na horách.
Letos jsem zimním radovánkám moc nedala.

 

Nahoře je ještě opravdová zima.

 

Sněhu zůstává místy dost.
Jinde už to jsou pouhé zbytky

 

Že by aspoň jedny běžky?

 

 Rukavice sice nestačily.

 

Ale naštěstí boty jsou bytelné.


 A nesmělé sluníčko...


 ...střídala mlha.

 

 A jak jste strávili dnešní odpoledne vy?
Mějte krásnou dobrou noc.
Vaše I.



2 komentáře:

  1. Jsem moc rád, ze jsi mě vytáhla na procházku i když byla mrazivá a na horách fučelo. Být s tebou mi přináší radost a dodává sílu. Přeji ti příjemné prožití dne a těším se na tebe.

    Vlado

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, myslím, že vytažení bylo vzájemné.
      a také jsem ráda, že jsem se tam vydali navzdory počasí.

      Vymazat

Děkuji za váš milý komentář. Jsem ráda, že jste navštívili můj blog a přeji krásný den. Ilona